onsdag 15. oktober 2008

Bytta mal....

Det var visst ikke mulig å flytte bildet, ikke for meg i alle fall, så jeg byttet til en annen mal. Nå er bildet midt på, men ikke søren om jeg er fornøyd likevel.....ha ha (har ikke smiletryner på plass heller, sukk) Det som er galt nå, er at det ble for mye luft på sidene - bruker Minima Lefty, prøvde å bytte til Minima Stretch, men da flytta bildet seg til venstre igjen - må bare le - skjønner ikke hvorfor jeg bruker så innmari mye til og energi på sånne småting - kanskje mangel på større problem.
Det er vel dette en kaller luksusproblem.

Vi får se i morgen - da er det forhåpentligvis en ny dag med blanke ark.

Hmmmm - hvorfor har miamaria fått bildet på midten når hun bruker malen Minima Stretch??

2 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke, det har alltid vært der. Synes forøvrig bloggen din er fin, enkel, kjapp og grei og denne vil jeg fortsette å lese. :) (Ja, ikke at jeg slutter om du pynter litt heller altså.)

    SvarSlett
  2. Har pynta litt på fargen - nå gjenstår bare alt det andre....

    SvarSlett