mandag 20. oktober 2008

Full storm og blogging

Endelig begynner bloggen å ta form - har da heller ikke brukt mindre tid på den...... men må innrømme at det er morsommere enn husarbeid - så vidt...
Tenker jeg sier meg fornøyd bare jeg får smiletryner på plass - samt finne ut hvor jeg limer inn IP-adresse så telleren ikke teller når jeg logger inn på siden.
Må også få lagt inn flere i bloggarkivet, og flere frøshoppingsider (her skal det grønne lille smiletrynet være)
Nok om blogg.............

Kveldene begynner nå å bli korte - og kortere vil de bli når vi går over til vintertid. I helga brukte jeg flere timer på å tømme potter. De var en del sommerblomster om gikk på komposten selv om en del av de blomstret ennå.
Engletrompeten, blodbeger og Fuchia stå i full blomst. Pellisene stusset jeg litt, men hadde ikke hjerte til å klippe bort alle knoppene - håper frosten lar vente på seg så vil de nok blomstre en stund til.

Det er meldt full storm til natta - da reiser vel resten av blomstene på engletrompeten i
stormkasta.........huff.......

Har frø og sålister på excel-ark. Er det mulig å legge lenke til de inn i sidebaren på bloggen ? Hadde vært kjekt det!

3 kommentarer:

  1. Bloggen din har jo virkelig blitt flott. Kjempe fint bilde du har i toppen, koselig uteplass.

    Ja, nå har høsten virkelig tatt godt grep her. Vind og gule blader som fyker rundt etter leting på ett eller annet. Gruer meg litt til at klokken skal flyttes igjen, da blir det mørkt om kvelden da.

    Ha en fortsatt fin kveld og håper ikke stormen holder deg våken i natt.

    SvarSlett
  2. Bloggen din er blitt kjempefin.

    Her har det ikke blitt så mye av den varsla stormen og nedbøren enda, så idag har jeg hatt en jobbedag ute.

    SvarSlett
  3. Takker for det damer. Savner smiliene da, men jeg får vel de på plass til slutt - får jeg håpe.
    Det blåste ganske så bra her i natt, men det gikk heldigvis bra med pottene som ennå står ute i full blomst.

    SvarSlett