onsdag 11. mars 2009

Travle dager.........

Sånn har julerosen stått i flere måneder, uten å springe skikkelig ut. Kanskje den venter på bedre tider? Kjøpte den på salg i fjor høst, så jeg venter spent på at den skal vise seg skikkelig fram.

Ellers så har det vært travle dager :-) I går malte jeg tre pallekarmer, jeg har tre til, men de må vente til de første har tørket, noe som ser ut til å ta sin tid. Det er ganske kaldt i kjelleren så nå hadde det vært på plass med en skikkelig varmevifte.
Når sant skal sies så har jeg det ikke så travelt, det er ennå en stund til jeg får plantet noe i de - våren har jo ikke kommet så langt ennå.
Det ble også en snartur i hagen, må benytte anledninga når solen skinner. Deilig å komme hjem og sola fortsatt skinner. Når den nå snart klarer å karre seg over fjellet, vil soltimene øke betraktelig.
Jeg rydda litt i ene bedet - klarte ikke å vente lengre....... Tulipanene titter opp av bakken, men jeg finner ikke igjen noen tidligkrokuser som bruker å vise seg i mars. Håper ikke hele gjengen har tatt kvelden. Litt rart om alle skulle stryke med, sikkert bare jeg som er utålmodig tenker jeg.
Prikling ble det også tid til. Prikla syv sorter og sådde Basilikum. Venter fortsatt på siste frøbestilling fra Impecta - som jeg ikke har plass til. Oppdaga forresten at jeg har bestilt Anemone multifida 'Annabella Rubra' to ganger - tyder på mangel på kontroll.

Bytter den gjerne mot noe annet om noen føler seg kallet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar