fredag 28. mai 2010

Bonushagen min

Det finnes bonusbarn, og her er bonushagen min. Det vil si hagen til min kjære. Siden vi er særbo med over 10 mil mellom oss har jeg også fått en hage til på kjøpet.
Han er riktignok ikke like hagegal som meg – heldigvis – da hadde det sannelig blitt mye jobb, men koseligere hage skal en lete lenge etter.
Det er ikke alle som har en stein i denne størrelesen til å klatre på i hagen!

 

Her har vi plantet to klatreroser ‘Sympathie’ som skal klatre oppover steinen. I forkant en Rhododendron ‘Gristede’ med lilla blomster og en Rhododendron yac. ‘Kalinka’ som blomster litt senere enn ‘Gristede’
Midt i bedet har vi plass til mer. Noen som har forslag å komme med?




Trollius i balje.



3 kommentarer:

  1. Heisan !! Takk for fin kommentar. Trener meg kvar dag eg på å vera her og no. Koslig med den store steinen i hagen. I min hage er det mykje både berg og stein, men absolutt ikkje med sånne dimensjoner !!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar i bloggen min.

    Kjekt for deg å ha to hager å utfolde deg i :)

    Jeg så foresten ett bilde og ett lite innlegg fra det søskenbarntreffet du var på :)Kjenner jo litt til noen av de søskenbarna dine.

    SvarSlett
  3. Kjekt med en liten bonushage da :)
    Takk for kommentaren hos meg.. håper vi finner ut av det før hele hekken blir spist opp!

    Klem Hege

    SvarSlett