mandag 22. november 2010

Lykkepose med frø.

Noen som vil ha tilsendt en "lykkepose" med frø? Det er frø av stauder, sommerblomster og diverse annet.

Her ser dere bilde av samlingen :-)


Jeg har bare så altfor mye frø som ikke har bruk for. Noen fra egen hage og noen som jeg har kjøpt rundt omkring. Noen ganske så nye, og noen litt eldre. Jeg tror nok spireevnen er intakt, men jeg garanterer ingen ting. Det er ulike mengder frø i posene og jeg fordeler de så godt jeg kan i konvolutter til de som melder sin interesse. Alle frøa er merket med sine botaniske navn.

Er det noen der ute som vil ha så gi beskjed her i bloggen eller som PM på Hagegal

Portopenger kan dere sette inn på kontoen til Hagegal, eller om dere har frø av en god plukksalat eller annet spiselig kan jeg ta det i bytte. Ellers så ønsker jeg meg frø av Sanguisorba officinalis- Blodtopp, Pennisetum setaceum rubrum og Verbena hastata.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar