onsdag 5. juni 2013

En liten runde i hagen

Jeg har tatt meg en liten tur med fotoapparat i hagen i dag :-) 



Blodbeger har kommet godt i gang med blomstringen.




I kveld har jeg laget min egen pilåker. Stor er den ikke, bare en pallekarm hvor jeg satte ned pilstiklinger som ble til overs etter pilkurset som jeg hadde i hagen min. De burde vært satt for flere dager siden, og nå er jeg spent på om de vil spire. De står sikkert for tett, men kan jo være at jeg kan flette meg et tre av de til neste år,




Passiflora blomster flott i drivhuset. Hver blomst er som et eget kunstverk. Vakrere er det vanskelig å bli.



Jippi, pilgjerdet mitt har begynt å spire. Jeg har virkelig vært flink til å vanne, og så bor jeg på Sunnmøre og overgartneren hjelper også til.




Gleder meg veldig til det blir grønt.




Stativet til høyre laget jeg på pilkurset i høst og er flettet av tørr pil. Litt skjevt, men det viser ikke på bildet :-)




Prydkirsebærtreet er snart ferdig med blomstringen. Heldigvis somlet jeg meg til å ta et bilde før blomstene ligger strødd på bakken.



Et av piltrea som jeg lagde. Flere bilder av pil kommer nok når de begynner å spire.

Følge meg på Kristins Hage&Drivhus om du vil. Her poster jeg bilder rett som det er. Veldig kjekt at jeg allerede har 283 likes på siden min - så hyggelig :-)




6 kommentarer:

  1. Herlig når så masse skjer i hagen. fine bilder :)

    SvarSlett
  2. Oi - Blobeger i blomst allerede! Jeg må nok vente noen uker her i skyggen, men den som venter på noe fint... :)

    spennende med pilprosjektene dine!

    SvarSlett
  3. Jeg liker så godt hvordan stien slynger seg i hagen din!

    SvarSlett
  4. Jøss, blodbeger i flor?! Så heldig du er:) Pasjonsblomsten er et praktfullt kunstverk.

    SvarSlett
  5. Så masse fint i hagen din og Headeren din er kjempekoselig ;)
    Ha ei fin helg.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte flettede trær! Og nydelig grussti du har i hagen din. Her var det masse flott!

    SvarSlett